21 Mayıs 2010 Cuma

Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Şarkı Sözü

Veysel Uluagac - Yari Bana Cok Gorduler

Bir güzelin efsanesi
Kalbimde gizli sevgisi
Sanki gurur meselesi
Yari bana çok gördüler

Sanki gurur meselesi
Seni bana çok gördüler

Aramızda sıra dağlar Yarinden ayrılan ağlar
Dinlesin beni insanlar
Seni bana çok gördüler

Neler geldi başıma
Emeklerim boşuna
Zehir kattılar aşıma
Yari bana çok gördüler

Sensin başımın tacı
Sensin gönlümün ilacı
Yandı ciğerimin başı
Yari bana çok gördüler

Yandı ciğerimin başı
Seni bana çok gördüler

Aramızda sıra dağlar
Yarinden ayrılan ağlar
Dinlesin beni insanlar
Seni bana çok gördüler

Neler geldi başıma
Emeklerim boşuna
Zehir kattılar aşıma
Yari bana çok gördüler

Etiket :
Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Mp3 Dinle
Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Mp3 İndir
Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Müzik İndir
Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Şarkı İndir
Veysel Uluağaç - Yari Bana Çok Gördüler Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.