25 Mayıs 2010 Salı

Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Şarkı Sözü

Veysel Uluagac - Sivas Caddesi

ne dünden umut var,
ne yarınımdan,
tedirgin oluyorum bak uykularımdan,
ne sevdamdan geçtim ne de davamdan,
arka mahallede vurdular beni.

bilmem ki ben kime yanlış yapmışım,
kahbenin elinde koz bırakmışım,
sivas caddesinde iz bırakmışım,
arka mahallede vurdular beni.

vurdular beni,
bir yar sevdim diye vurdular beni...

nazlı yar çıkmıyor heran düşümden,
ne düşmandan korkum var,
ne de ölümden,
bir mavzer kurşunu girdi döşümden,
bir çıkmaz sokakda vurdular beni...

benim dostumdan çok düşmanım var arkadaş,
beni korkutmaz bu karanlıklar,
benim bu karanlıklar ardında kabus gibi bir yaşantım var,
beni üşütmez bu soğuklar,
çünkü benim buzlardanda soğuk bi kalbim var,
o gün içmiştim biraz kafam tatlıydı,
biraz efkarlı gözlerim yaşlıydı,
hele o gün varya çok farklıydı,
bir mavzer kurşunu ile yaktılar beni.

Etiket :
Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Mp3 Dinle
Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Mp3 İndir
Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Müzik İndir
Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Şarkı İndir
Veysel Uluağaç - Sivas Caddesi Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.