25 Mayıs 2010 Salı

Ata Demirer - Çizdim Şarkı Sözü

Ata Demirer - Cizdim

Üzerime gelmeyin beni deli etmeyin
Ne verilecek hesabım var,ne sorulacak günahım
[Nakarat]
Ah...

Sağımı solumu göremez oldum
Dostu, düşmanı seçemez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum
Bahar mı yaz mı seçemez oldum
Gece mi gündüz mü göremez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum

Dumanlandı başım dağlar gibi
Karardı geceler bahtım gibi
Sevdalı gönlüm deli gibi , deli gibi

Dumanlandı başım dağlar gibi
Karardı geceler bahtım gibi
Sevdalı gönlüm deli gibi , deli gibi
Ah..

Sağımı solumu göremez oldum
Dostu, düşman mı seçemez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum

Kar mı beyaz mı seçemez oldum
Gece mi gündüz mü göremez oldum
Artık ben beni bilemez oldum
Çizdim oynamıyorum

Etiket :
Ata Demirer - Çizdim Mp3 Dinle
Ata Demirer - Çizdim Mp3 İndir
Ata Demirer - Çizdim Müzik İndir
Ata Demirer - Çizdim Şarkı İndir
Ata Demirer - Çizdim Şarkı Sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen kendinize Yakışır Şekilde Yorum Yapınız.